20060706


遠。近。

7 comments:

阿雪 said...

我現在對你既感覺就好似好近....又好似好遠....又好似好清楚...又好似好模糊?

namchuma said...

遙遠的我,是冰冷的手,暖不了你的心。我恨我這雙冰冷的手。

阿雪 said...

你這雙溫暖的手....只會做你那理想的事.....並不是無法溫暖到我的心!!!

Anonymous said...

請問這些是sx-70 的作品嗎^_^

Anonymous said...

唔記得留名添... 唔好意思!!

namchuma said...

係...係咪可以幫我再攞...?

Anonymous said...

係.... 係咪可以再借我一用?